sobota, 24 sierpnia 2013

Sowa Do Was :)

1. Rozdziały

Więc tak jeżeli chodzi o sprawę do nowego rozdziału. To rozdział 3 pojawi się w pierwszym tygodniu września, dlatego że jest koniec wakacji i dużo się u mnie dzieje. Chciałabym jeszcze skorzystać z końca wolnego. Więc oczekujcie na nowy rozdział na początku roku szkolnego.

2. Komentarze

Jestem szczęśliwa z tych komentarzy, chociaż małej ilość ale jednak jestem dumna. W końcu to opowiadanie nie piszę tylko dla was. Pisze go też dla siebie, żebym mogła zobaczyć swoje możliwości pisania. Mam też prośbę, do innych czytelników tego bloga, zostawiajcie komentarz, bo jak wiecie to dla mnie wiele znaczy.

3. Wyświetlenia

391 *O*
Z tego też jestem bardzo szczęśliwa, dziękuje wam i mam nadzieje, że nie znudzi wam się mój blog !

Chciałabym też podziękować :
- Mojej Becie , Dominice :)
- cleojuli :)
- Alice Mary Black , za to że poleciła mi beta i wchodzi na bloga :)

Na czas oczekiwania poczytajcie sobie ten oto blog : 
http://zyciowebloblemy.blogspot.com/
I drugi blog z parringiem Snily : http://wspaniale-i-niebezpieczne-uczucie.blogspot.com/ 


Czekam na wasze komentarze pod rozdziałam. Dziękuję Wam ! :)

2 komentarze:

  1. przeczytałam wszystko, ale komentuję tutaj, bo nie chcę, aby mój komentarz się gdzieś zapodział.
    piszesz świetnie!
    Bardzo podoba mi się kreacja twojego Severusa. widać, że poświęciłaś mu dużo czasu.
    i ogólnie pomysł na to opowiadanie jest genialny. jestem ciekawa kogo wybierze Hermiona, bo nie powiem, ale oboje mężczyźni są moimi ulubieńcami.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział, a jeśli masz ochotę to zapraszam na moje Sevmione: http://sevmione-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz dla mnie wiele znaczy, Dziękuję :)
      Kolejne rozdziały pojawią się po 10 wrześni, dlatego że wraca mi internet ( mam z limitem) I mam dla was niespodziankę. Możliwe, że jeżeli moja beta będzię mogła w jeden dzień sprawdzić dwa rozdziały na raz to dodam jeden po drugim :)
      Pozdrawiam i czekam na odzew przy następnych notkach :)

      Usuń